Top miesta sezóny 2017

13.02.2018

Blíži sa nová cestovateľská sezóna, ale ja som ešte nestihla zachytiť všetky zážitky z tej minuloročnej. Trinásť krajín v priebehu jedného roka - to je rozhodne cestovateľsky najúspešnejší rok môjho doterajšieho života. Cením si to o to viac, že väčšinu som podnikla spoliehajúc sa iba na seba a jedna z ciest bola po dlhej dobe aj s mojimi priateľmi. Napokon cesty otužujú priateľstvá, doslova im dávajú nový dych. Cítim sa byť vďačná a zároveň tešiaca sa na výlety, ktoré ma čakajú tento rok. Zas vidieť nové krásne miesta či s nostalgiou navštíviť už tie, ktoré zostali doteraz v pamäti, vypadnúť z reality, prečistiť si hlavu, sústrediť sa na prítomnosť a vytvárať si nové spomienky. To nie sú len splnené sny, ale aj chvíle šťastia, nádeje a naplnenia. Zážitky sú najlepšia investícia, klišé, ktoré platí. Verím, že na mojej ceste ma budete sprevádzať aj vy a že sa navzájom posilníme a inšpirujeme, no teraz je čas na najkrajšie miesta minulého roka.

Sledujte moju twenty8road
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky